Veel dank gaat uit naar Marc Bouman van Autobedrijf Bouman die in de afgelopen twee jaar Renzo de mogelijkheid heeft gegeven op de Suzuki in het NK SuperCup 600 te kunnen starten. In 2015 blijft Marc op de achtergrond actief als adviseur.
Ook danken we Lama voor hun steun in de afgelopen jaren.
Met de ervaringen die zijn opgedaan in 2014 is de keus gemaakt om ook in 2015 opnieuw het gevecht aan te gaan in het NK SuperCup 600 van de Open Wegrace Cup.
Dit jaar onder de vlag van Team R.P.M. - Paul Meijering.
Met Paul Meijering Metalen als hoofdsponsor. Waarbij R.P.M. staat voor Stichting Race Promotions Meeuwen. De verwachting is dat Renzo in het NK SuperCup 600 de beste mogelijkheden heeft om zich verder te ontwikkelen. Er wordt verwacht dat het niveau in die klasse, dat afgelopen seizoen al hoog was, verder zal stijgen.
Doelstellingen
Het doel voor 2015 is om progressie te blijven maken en om bovenin het klassement mee te kunnen strijden. Het streven is een rondetijd van onder de 1:42 op het TT circuit van Assen. Hoewel afhankelijk van de concurrentie wil hij strijden voor top vijf finishes en een top vijf positie in het klassement. Zijn ambitie is om door te stromen naar een sterkere serie. Met de specificaties van de door JJ Suspension doorontwikkelde Suzuki GSX-R600 kan later die overstap gemaakt worden.
Dit vergt inzet, doorzettingsvermogen, tijd en de ondersteuning van diverse partijen.
De voorbereidingen voor 2015 zijn dan ook in volle gang.
Ook danken we Lama voor hun steun in de afgelopen jaren.
Met de ervaringen die zijn opgedaan in 2014 is de keus gemaakt om ook in 2015 opnieuw het gevecht aan te gaan in het NK SuperCup 600 van de Open Wegrace Cup.
Dit jaar onder de vlag van Team R.P.M. - Paul Meijering.
Met Paul Meijering Metalen als hoofdsponsor. Waarbij R.P.M. staat voor Stichting Race Promotions Meeuwen. De verwachting is dat Renzo in het NK SuperCup 600 de beste mogelijkheden heeft om zich verder te ontwikkelen. Er wordt verwacht dat het niveau in die klasse, dat afgelopen seizoen al hoog was, verder zal stijgen.
Doelstellingen
Het doel voor 2015 is om progressie te blijven maken en om bovenin het klassement mee te kunnen strijden. Het streven is een rondetijd van onder de 1:42 op het TT circuit van Assen. Hoewel afhankelijk van de concurrentie wil hij strijden voor top vijf finishes en een top vijf positie in het klassement. Zijn ambitie is om door te stromen naar een sterkere serie. Met de specificaties van de door JJ Suspension doorontwikkelde Suzuki GSX-R600 kan later die overstap gemaakt worden.
Dit vergt inzet, doorzettingsvermogen, tijd en de ondersteuning van diverse partijen.
De voorbereidingen voor 2015 zijn dan ook in volle gang.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten