De eerste ochtend training was de baan door de dauw nog nat in sommige bochten,
Marko reed voorzichtig wat rondjes om het gevoel weer te krijgen.
In de tweede training was de baan droog en Marc een mooi opgebouwde training waarbij hij ieder rondje een seconde sneller en was in de laatste ronde tevreden was met een 2.01.
Renzo had een vliegende start in de tijd training en had na 3 rondjes als een 1.54,5 op de klokken, helaas gleed toen in de Ossenbroeken bocht door onbekende reden zijn voorwiel weg met een kleine schuiver als gevolg. De motor had weinig geleden en John Broeren had hem al weer snel klaar voor de start.
De motor wordt binnengebracht na de schuiver van Renzo.
Met een 6e starttijd stond Marc aan de start. Hij liet iets te snel de koppeling opkomen met een flinke wheelie als gevolg waardoor hij even van het gas af moest en een paar plaatsen moest inleveren. Om de nieuwe banden in te rijden moest Marc het de eerste paar ronden rustig aan doen, maar door een verrekte spier in zijn rug opgelopen met de wheelie lukte het hem niet goed zijn rondentijden daarna naar beneden te krijgen.
In de tweede training was de baan droog en Marc een mooi opgebouwde training waarbij hij ieder rondje een seconde sneller en was in de laatste ronde tevreden was met een 2.01.
Renzo had een vliegende start in de tijd training en had na 3 rondjes als een 1.54,5 op de klokken, helaas gleed toen in de Ossenbroeken bocht door onbekende reden zijn voorwiel weg met een kleine schuiver als gevolg. De motor had weinig geleden en John Broeren had hem al weer snel klaar voor de start.
De motor wordt binnengebracht na de schuiver van Renzo.
Met een 6e starttijd stond Marc aan de start. Hij liet iets te snel de koppeling opkomen met een flinke wheelie als gevolg waardoor hij even van het gas af moest en een paar plaatsen moest inleveren. Om de nieuwe banden in te rijden moest Marc het de eerste paar ronden rustig aan doen, maar door een verrekte spier in zijn rug opgelopen met de wheelie lukte het hem niet goed zijn rondentijden daarna naar beneden te krijgen.
Marko nam de motor over terwijl we op de 11e plaats lagen. Hij zat snel aan
rondetijden rond de 2 minuten met enkele ronden in de 1.58 en wist een constante
sessie te rijden.
Renzo kreeg de motor over terwijl we op de 10e plaats lagen en ging zeer snel weer in de 1.54 rijden, met enkele uitschieters daaronder en als snelste ronde een 1.53.0. Hierbij wist hij nog een aantal rijders in te halen maar hij vergiste zich op het eind door na 1 ronde na het hele uur naar binnen te komen. Dit was heel verwarrend doordat de finishklok al uit was maar hij had toen nog geen finishvlag gehad waardoor we een hele ronde extra achterstand opliepen.
Renzo kreeg de motor over terwijl we op de 10e plaats lagen en ging zeer snel weer in de 1.54 rijden, met enkele uitschieters daaronder en als snelste ronde een 1.53.0. Hierbij wist hij nog een aantal rijders in te halen maar hij vergiste zich op het eind door na 1 ronde na het hele uur naar binnen te komen. Dit was heel verwarrend doordat de finishklok al uit was maar hij had toen nog geen finishvlag gehad waardoor we een hele ronde extra achterstand opliepen.
Marc bleef door zijn blessure het 2e uur aan de kant, Marko en Renzo reden beiden
twee goede sessies, waarbij Renzo de eerste sessie begon, met mooie vlakke
rondentijden die iets boven hun pr lagen. Knap, aangezien de tijden aan het eind van
zo’n lange dag vaak wat lager liggen door vermoeidheid en concentratieverlies. De
achterstand was uiteindelijk te groot om verder naar voren te kunnen rijden. Een 11e
plaats totaal en 3e in de 600A klasse was de uitslag.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten